У ЗАЈЕЧАРСКОМ селу Вратарница у недељу се десио незапамћени злочин! Владица Рајковић (28), из тог места, отео је са рођендана своје једногодишње братанице Анђелину Стефановић, која је у новембру требало да напуни четири године, одвео је до шуме, удаљене око 700 метара од првих кућа, и ту је, у јарку - силовао! Након тога, детету је пресудио ударцима камењем и рукама, тако да је тело девојчице било унакажено! 
У Вратарници је владао мук. У овом питомом селу, смештеном на обали Тимока, ни најстарији мештани не памте овакав злочин. Кажу, Владица је био проблематичан, склон крађама, прављењу дугова и опијању, али нико није могао ни да претпостави да је способан да почини овакав злочин.
- Седела сам са Анђелином код куће, када је мој брат Далибор дошао и питао ме да поведе моју ћерку на први рођендан код свог пријатеља Перице Рајковића, Владичиног рођеног брата - у шоку је Анђелинина мајка Данијела Стефановић. - Обукла сам ћерку, направила јој фризуру и послала је на рођендан - у кућу која је тик до наше. Нисам ни слутила да је шаљем у смрт.
Анђелина се на рођендану лепо проводила. Играла се са другом децом, јела торту, трчала, смејала се... Тада је дошао Владица. Играо се са децом, правио им је балончиће, пуштао да га јашу, шалио се са децом...
- Око девет увече сам отишла по Анђелину, јер је обично у то доба ишла на спавање - наставља Данијела. - Међутим, моје ћерке није било тамо. Отрчала сам код брата Далибора и казала му да ми нема детета. Онда се цело село организовало и почело да трага за Анђелином. Ја сам одмах позвала полицију, чије су патроле убрзо стигле
у Вратарницу.
ОТАЦ НЕ ЗНА ЗА СМРТ ЋЕРКЕДанијела Стефановић, мајка убијене Анђелине, има и сина и ћерку који се налазе код бившег мужа. - Мој бивши супруг је у шуми и цепа дрва и још увек не зна да му је ћерка убијена - казала нам је Данијела Стефановић.
На вест да је нестала девојчица, како сазнајемо, Сања Димитријевић, начелница Полицијске управе у Зајечару, одмах је издала наредбу да се блокирају сви путеви у околини и да се крене у потрагу за дететом. У међувремену, мештани Вратарнице су обишли сваку напуштену кућу у селу, док су реку Тимок прочешљали уздуж и попреко.
А, како се испоставило, Владица је Анђелину одвео колским путем ка селу Заграђе, па споредним путем у оближњу шуму и у једној јарузи је силовао. Након тога смрскао јој је главу ударцима камењем и рукама. После злочина обилазним путем је отишао до своје куће, скинуо крваву одећу, опрао је у Тимоку и оставио да се суши на жици испред куће. Полиција је, сазнајемо, на тој одећи нашла трагове убиства, а злочинац се, након крвавог пира, пресвукао и мирно вратио на рођендан.
- У једном тренутку видео сам Владицу како се враћа на рођендан, седа и сипа пиво у чашу - каже Далибор Стефановић, Анђелинин ујак. - Приметио сам да на себи има другу гардеробу. Пришао сам му и питао га где ми је сестричина, на шта ми је он одговорио: "Не знам, оставио сам је код аутобуског стајалишта на улазу у село". Одмах сам знао да је наудио Анђелини.
Далибор је ухватио Владицу за ревере, подигао га од стола и питао га шта је урадио Анђелини. Око убице се скупила гомила људи. Претио је линч. Тада се умешала полиција и Рајковића отргла из побеснеле масе.
- Видео сам како ми брата смештају у полицијски ауто - у сузама је рекао Перица Рајковић, брат убице. - Кренуо сам ка њему. Ја сам хтео да му пресудим. Полиција ме је у томе спречила. Од беса сам шаком ударио у стакло трактора и посекао руку.
Перица каже да се због Владице иселио из куће својих родитеља, јер је овај стално правио проблеме. Каже, врло се често опијао, доводио сумњиве људе у кућу, беба није могла да трене од њега и његових пајташа...
- Скота треба убити, завио нам је породицу у црно - казује Перица. - Како ћу ја сада комшијама на очи?
Небојша Рајковић, отац Владице, каже да је његов син имао дугове, јер је позајмљивао од зеленаша и да је он подигао кредит од 2.000 евра како би му помогао да их врати.
ПЛАКАЛИ И ПОЛИЦАЈЦИ- ОНО што смо затекли на месту где нас је одвео Рајковић виђа се само у хорор филмовима - каже за наш лист извор из истраге. - Лице девојчице је било непрепознатљиво. Најискуснији оперативци су радили на овом случају, али нису могли да задрже сузе.
- Тек када сам подигао кредит, сазнао сам да мој син дугује далеко већу суму - додаје Небојша. - Када сам чуо да је Анђелина нестала и да је последњи пут виђена са мојим сином, најпре ми је прошло кроз главу да је отео дете како би га продао и вратио дугове.
Небојша каже да је Владицу позвао око десет увече.
- Мој син се јавио на телефон, а ја сам чуо женски глас. Мислим да је то била Анђелина и да је у том тренутку била жива. Одмах сам се сетио комшинице Драгане Станковић (47), која је нестала пре месец дана, а била је нераздвојна са Владицом. Она до данас није пронађена. Сина сам угледао пола сата касније, када је дошао кући, носећи мокру гардеробу у руци - додаје Небојша.
Отац је пошао за Владицом и гледао како га полиција хапси. Како се испоставило, Рајковић је органима реда одмах признао да је убио Анђелину и одвео их до места злочина.
* Мајка и родбина на месту где је пронађено тело девојчице


БЕЗ КАЈАЊА
ОБДУКЦИЈОМ је установљено да је Анђелина, најпре, силована, што је утврђено по повредама на гениталијама девојчице.
- Рајковић је признао да је силовао и убио девојчицу - додаје наш саговорник. - Током саслушања све је признао мирним гласом, без трунке кајања. Поднета је пријава против њега због сумње да је починио тешко убиство, након чега му је одређен притвор до 48 сати.